Jumat, 16 Maret 2012

Just a Number We Called Month

Last nite, I had some bad times, we called it my periode of pre menstruation syndrome.  Yeah, I got some hell around me. I felt everyone just can made me stuck in anger. And you, the one who always be a victim while you wanting me to feel better. Poor you *hug*


But, today, we celebrate it! This is a tenth month anniversary. Hey man, Congrats!

Just can believe that we can stay together for more or less 300 days,with a shit that we called the distance. You did it, we did it. I dunno when and where is the end, either it happy or unhappy, with you or without you. But afterall, thanks for going the uneasy-but-amazing way, with me. Thanks for being my bro and my best friend.

Semoga jalan ini diberkahi-Nya, makin kuat dan menguatkan, makin dewasa dan mendewasakan, berubah ke arah yang lebih baik lagi, makin saling terbuka dan melengkapi, dan tidak mudah kesal hanya gara-gara jadwal kuliah padat atau naskah editing yang susah. Mungkin setelah BlackBerry Messenger, BeepUs, YM, dan sms yang suka pending, masih ada halang rintang lainnya, karena itu bersiaplah. Memang selalu sulit untuk menerapkan poin “siap untuk kehilangan,” tapi  paling nggak, kita sadar bahwa masa itu akan ada, dan kita kuat. (Silahkan mengucap: amin)

Selamat tanggal 16. Miss you a lot J

2 komentar: